Schoonheid en schoonheid

Vrouw, Schoonheid, Wimpers, Oog

Mensen worden vaak geïnformeerd over de oppervlakkige schoonheid van make-up. Maar het zou verkeerd zijn om te zeggen dat alleen degenen die aan deze definitie van schoonheid voldoen, als mooi worden gezien. Dit komt doordat veel culturen een andere kijk op schoonheid hebben. Een mooi Indiaas meisje kan ook een drop-dead blondine zijn. De mensen van Japan hebben een andere mening. Ze geven de voorkeur aan hoe ze eruitzien. Ik woon in Japan en ik vind mensen die hun nagels lakken vrolijk. Het lijkt me op de een of andere manier dat alle mensen uit dit grote land mooi zijn.

Het zou verkeerd zijn om te zeggen dat alleen degenen die aan de traditionele definitie van schoonheid voldoen, als mooi worden gezien.

Schoonheid is misschien niet in de traditionele zin. Als je in jezelf naar tijdloze schoonheid zoekt, grijp je naar iets wat je niet bent of nog niet ontdekt hebt. De traditionele definitie van mooie kenmerken weerspiegelt slechts een standaard van wat als mooi wordt beschouwd. Maar wat voor de een mooi is, is voor de ander misschien niet mooi, tenzij het referentiepunt hetzelfde is. Universele schoonheid is niet afhankelijk van de voorkeuren van de toeschouwer. De creativiteit van elke persoon geldt ongeacht de projecties van de toeschouwer.

De innerlijke schoonheid waardoor de persoon bestaat, is onkenbaar. Het is een onkenbaar feit van het leven dat geen twee personen gelijk zijn. We zijn allemaal studenten van dezelfde realiteit. We zijn allemaal kinderen van hetzelfde universele bewustzijn. Welke schoonheid je ook in een andere vindt, het is uiteindelijk een illusie die alleen de ziel kan herkennen. De ziel is eeuwig en haar bewustzijn tijdloos. Zoals het weet, is alles één. Als je probeert de een van de ander te scheiden, vernietig je je eigen ziel. Je kunt niet echt mooi zijn als je gescheiden bent van de anderen.

Schoonheid zit niet in het oog van de toeschouwer, het zit in de ziel. De ziel is eeuwig en haar bewustzijn tijdloos. Zoals het weet, is alles één. Als je de een van de ander probeert te scheiden, vernietig je de ander.

Soms zijn we tevreden met wat we in de buitenwereld zien. Maar de eeuwige schoonheid van de menselijke geest staat totaal los van de moeilijkheden van de zichtbare wereld. Het onderscheidende punt tussen de beweringen van twee zielen als ze eenmaal in dit levensstadium zijn gekomen, is het besef dat wat hier is, vóór de andere moeilijkheden van de zichtbare wereld komt. ziel. Dus het fysieke Oog van de toeschouwer ziet altijd wat hier is, bijvoorbeeld de appel en de boom. Maar de essentie van de appel is zich ervan bewust dat er een andere realiteit is. Daarom zal de essentie van een appel altijd hier zijn, dat wil zeggen de wetenschap dat er een andere realiteit is. De appel weet dat de appel een andere realiteit heeft. Zo blijft de appel voor altijd mooi.

Zelfs een dwaas zal beweren dat er een andere realiteit is dan wat het oog kan zien. Daarom is de kennis dat de andere realiteit bestaat niet gemakkelijk te vatten. Het is niet gemakkelijk waar te nemen omdat het oog van de toeschouwer erg relatief is. Het oog is niet erg objectief. Het oog wordt altijd relatief gebruikt. Als we zeggen "Een appel is zwart", is de relatieve uitspraak "die appel is zwart". Het is bekend dat de appel zwarte vlekken heeft. De vlekken geven de appel een extra dimensie. Maar die andere dimensie is niet van onze bewuste waarneming. Het is geen factor van ons intellect. Die andere dimensie is er altijd. Om die andere dimensie te hebben, moeten we alles Creatief maken.

Het vermeende universele bewustzijn overstijgt het beperkte menselijke intellect. De mens is niet beperkt in de beleving van schoonheid. Er bestaat niet zoiets als een universele Vitamoor. Er bestaat niet zoiets als schoonheid in de manier waarop wij mensen schoonheid waarnemen. Er bestaat niet zoiets als schoonheid wanneer we hetzelfde object door verschillende ogen waarnemen. Wat schoonheid wordt genoemd, is niet alleen de voorkeur van mensen. Wat over het algemeen als mooi wordt beschouwd, is alleen een beschrijving van een specifiek mens. Vaak wordt het gebruikt om de gelaatstrekken van een persoon te beschrijven. Verschillende culturen worden beschreven als mooi. Als er wordt gezegd dat die persoon mooi is, betekent dit dat de perceptie van de mens complex is. De perceptie van schoonheid hangt af van de culturele verschillen van een persoon. Een mooi persoon in de ene cultuur is misschien niet hetzelfde als die persoon. De schoonheid wordt beschreven als iets dat relatief is. De beschrijving van de mooie persoon wordt niet bepaald door de loutere beschrijving van de schoonheid.

De perceptie van schoonheid is niet gebaseerd op wat de persoon heeft. De smaak en ambities van de persoon zijn ook belangrijk. De definitie van schoonheid is ook niet gebaseerd op de beweringen van de ontwerpers van de persoon. De perceptie van schoonheid is niet gebaseerd op de gewaden van de persoonlijkheid van de persoon. De schoonheid kan worden beschreven door de manier waarop je beweegt, door de manier waarop je spreekt, door de manier waarop je je kleedt zoals ook andere mensen spreken of denken.

Related Post